Kortingen zijn niet voor iedereen weggelegd. En ik kan je niet zeggen of je ze moet gebruiken of niet. Maar ik kan je vertellen hoe je ze moet gebruiken. Er zijn talloze manieren om kortingen te gebruiken om meer leads en verkopen voor de online winkel te krijgen. Maar je moet ze verstandig gebruiken. De strategie moet altijd afhangen van de zakelijke doelen en de individuele bezoeker. Misschien wil je korting geven op stopgezette artikelen om voorraad op te ruimen en niet om de omzet te verhogen. Laten we eens kijken hoe en wanneer kortingen gebruikt kunnen worden en wat de alternatieven kunnen zijn. Isolatieshop voor beste isolatiemateriaal.
Wanneer een bezoeker een site voor het eerst bezoekt, is hij mogelijk nog niet klaar om te kopen. Dus ze een kortingscode aanbieden die ze meteen kunnen gebruiken, is niet altijd de beste strategie. In plaats van nieuwe bezoekers te vragen dit al vroeg in het verkopkoperstraject te kopen, moet je hen om een kleinere toezegging vragen, zoals het geven van hun e-mailadres in ruil voor een kortingscode.
Hier is hoe dat eruit zou kunnen zien:
Nieuwe klantenkortingBij het maken van een campagne voor nieuwe bezoekers is het belangrijk om:
|